Danes, v ponedeljek, 9. 1. 2023, smo prispeli v Ribnico na Pohorju, kjer bomo opravili vsebine zimske šole v naravi.

Po nastanitvi v apartmaje smo opravili kosilo.

V večernih urah se bomo odpravili na smučišče.

1. dan skozi oči naših učencev

Danes smo prišli ob 11.00 v Ribnico na Pohorju. Ko smo prišli v apartma, smo  razpakirali in se namestili. Nato smo imeli sestanek pri fantih, Tam smo se dogovorili, da bomo ob 19.00 imeli nočno smuko Ob 12.00 smo imeli kosilo, po kosilu pa še en sestanek. Tam smo se pogovarjali kako se pobereš, če padeš. In upam, da nam dež ne pokvari nočne smuke. (Sanja Vogrinec)

Danes smo prišli na Ribnico in kar takoj šli na kosilo. Imeli smo kar nekaj prostega časa. Apartmaji so zlo lepi ampak pogrešam družino. (Rok Hebar)

Danes je bil zanimiv dan, ker smo šli v šolo v naravi. Vožnja z avtobusom je bila “brezvezna”. Ko smo prispeli, nisem mogla verjeti kako lepi so apartmaji. Naša skupina je dobila odličen apartma. Razpakirali smo in šli na kosilo. Hrana je bila kar dobra. Nismo se mogli smučati, ker je deževalo. En čas smo se igrale, potema pa smo se šli učit. Izvedela sem veliko novega. Preostali čas je bilo isto, igranje in učenje. Upam, da mi bo naslednje dni smučanje šlo dobro. (Kaja Prosnik)

Danes je bil naporen dan. Zjutraj smo se zbudili, se najedli, spakirali in se odpeljali z avtobusom. Pot z avtobusom je bila dolga, a zanimiva. Ko smo prišli v Ribnico na Pohorju, v apartmaje, smo si pospravili vse v omare in šli na kosilo. Kosilo je bilo dobro, ni kaj. Po kosilu smo imeli veliko prostega časa. Veliko smo se igrali in zabavali. Zelo se veselim naslednjih dni. (Ana Lesjak)

Danes smo prišli v Ribnico na Pohorju z avtobusom. Za kosilo smo jedli juho, dunajski zrezek, krompir in solato. Po kosilu smo imeli dolg odmor. V odmoru smo se veliko zabavali. Za večerjo smo jedli špagete. (Aljaž Prelogar)

Današnja večerna smuka je bila žal odpovedana, saj nam je dež pokvaril načrte.

Šestošolci z učiteljem Hermanom in učiteljico Matejo

20230109_121134

Slika 1 of 12

(Skupno 351 obiskov, današnjih obiskov 1)